7th Tasman Cup F1 66 - 03 - Minneapolis Tribune Grand Prix

Los análisis de carrera oficiales, crónicas y comentarios de los pilotillos.
Avatar de Usuario
Xug
Mensajes: 2525
Registrado: Mar Ene 25, 2005 9:40 am
Ubicación: València

Mensaje por Xug »

Me pasó lo mismo que a Wiso! Un choque con un piano q pareció una traviesa de tren voladora me dejó con el motor cojo (:?:) en la vuelta 5. Como ya había hecho un error que me había dejado descolgado y recuperar se estaba mostrando muy difícil, no me supo demasiado mal... :roll: Fue una de esas carreras en que no consigo concentrarme o me dura poco porque estoy cansado... Me vacunaron por la tarde, quizá no estaba fino ya, hoy no lo he estado hasta mediodía...
Imagen
:cava: grats, Blood :primero: Doni :segundo: & Sergio :tercero: :cava:
Nos vemos en Italia! :piloto:

The same thing happened to me as Wiso! A crash with a piano that looked like a flying train sleeper left me with an ill engine (:?:) on lap 5. As I had already made a mistake that had left me off the hook and recovering, it was proving very difficult, I didn't feel too bad... :roll: It was one of those races where I can't concentrate or my concentration lasts a short time because I'm tired ... I was vaccinated in the afternoon, maybe I wasn't very fine anymore, I haven't been today until the afternoon...
Imagen
Avatar de Usuario
Blood
Mensajes: 263
Registrado: Mié Ene 05, 2005 1:00 pm
Ubicación: Cooper

Mensaje por Blood »

Doni Yourth escribió:Grats to Keni on another runaway win. You make it look E-Z.
Thanks mate, GPL never easy, I move to the outside to pass Sergio on first lap, and keep focus all race in this tricky track. I made a mistake that could cost the race, but was only a walk on the grass :lol:

See you on Panchine ! :piloto:
Responder